Thursday, May 6, 2010

*home sweet home*

salam people and hi there,

i am back! now i da kat bilik i kat tanah air terchent adoww..auwww, hehe..nyamai tok, org lain da tdo da..i xleh nk tdo, da tbiase jage mlm2..nnt siang plak tdo, but..not tomorrow, esok..i had to go to immigration to have my passport there,

i am going to brunei people!! i am heading to brunei for my practical..xlmk, mudahan kuat n tabah d tmpt org, nervous sikit..hehe,

i am going to miss peole here again n again..uwaaa! da gtaw kat him yg i am leaving for brunei soon, hmm..nnt x leh msg ea, gonna miss my 'best' friend..i da pass buku tu, td ingat nk 'jumpe'..to xsempat, org ramai kan?? sesak plak..it's okay, insya allah ade rezeki kte jumpe ea..doa taw, mudahan sentiasa kuat and tabah..x contact, it doesn't mean kte lupa kan?? you yg ajar i utk jd matang..n always bear with my bad, thank you!

i am home people! i am home, and my 6th part pun da selesai..but we still don't know what is the ending, hopefully..segalanya akan berjaya! semua sekali..ameen,

i am home! auwww..i love my family damnly much, muchacha!

No comments: