Tuesday, January 4, 2011

*langkah baru*

salam people and hello there,

in less than hour, i am about to leave the house. and, i am about to start the newly-started Eight Survival.

the Eight Survival is getting tougher. and, it requires me to be stronger. insya Allah. everything is going to be super okay and super fine. ameen.

saya harap saya akan kuat. saya akan jadi lebih tabah. dan, pada pengakhirannya; saya akan berjaya. insya Allah.

dengan kalimah Bismillah; saya akan melangkah untuk memburu segulung ijazah. eh. dua gulung ijazah ini. semoga kejayaan sentiasa Allah kurniakan buat saya. ameen.


to the family;
i am gonna miss you all. *nangis* dah masuk sem 8, masih nangis. because i am a family's girl. i am going to miss raihan so much. insya Allah, kita akan dapat tebus masa yg kita tertinggal untuk bersama ini suatu masa kelak. to mak and bap; thank you for everything. i will always try my very best to make you both proud of me. i will prove it.

to him; kekasih ku tertinggal di tanah seberang. aww! haha. doakan saya taw. saya akan kembali. dengan kejayaan. doakan agar hati kita sentiasa Allah tetapkan. insya Allah.


saya akan mulakan langkah ini. dengan hati yang lapang. insya Allah. semoga tiap langkah saya untuk menuntut ilmu ini Allah akan kira sebagai langkah seorang mujahid. insya Allah.


dear readers; semoga berjaya too!


with loves;
the new n.o.r.a in 2011, =))

No comments: