Monday, December 27, 2010

*saya taw dia sayang saya*

salam and hi there,


it has been a long time that i didn't write in this bloggy blog kan?

one reason; concrete one i bet..musykilah nafsiah, haha. full stop.

i am changed now. i bet. haha. insya Allah. saya akan jadi lebih baik dari sebelum nya. insya Allah. ameen. i wish that my newly-set azam akan dapat di capai. but, i know that this year of 2011 bkn tahun yg saya tunggu because i am crazily waiting for the year of 2012. the year of graduation. doa saya; semoga tahun 2011 berlalu dgn sangat cepat. insya Allah. dear Allah; please listen to my du'a. please speed the year of 2011. haha.

and; after all. regarding to the tajuk of the post; saya taw dia sayang saya. haha. i admit yg dia ego. i admit yg dia pasti akan membebel kalau baca post nih. haha. kalau dia kata dia sayang saya, itulah hari saya yg paling bahagia dan berbunga-bunga. haha. alasan dia jarang cakap dia sayang saya; biar saya rasa bunga-bunga tu tak selalu. sbb dia tahu saya jenis yg cepat boring. awww~ haha.

saya sayang dia jugak. tp kan, apa yg saya taw; saya serahkan segalanya di tgn Tuhan. biar saja Allah yg tentukan siapa jodoh saya. kerana saya yakin sesiapa saja yg Allah tentukan untuk menjadi my future husband adalah pilihan yg terbaik dan paling serasi sebab saya percaya yg Allah doesn't know better because He knows best. tp, tipu kalau dalam hati saya taknak dia jadi my future husband kan? doa saya; semoga Allah dengar doa kami. semoga Allah tentukan apa yg terbaik untuk kami. apa pun takdir kami, takdir jodoh kami..saya doakan dia bahagia. sebab, dia sangat baik. dia antara lelaki terbaik yg pernah hadir dalam hidup saya selepas my father and my only brother.

reasons why i said that way; dia sangat sabar dgn saya. saya selalu cakap kat dia yg kalau bkn dia jodoh saya, saya tak taw la ada tak boys lain yg blh tahan dgn perangai saya yg sgt demand. saya bkn mudah nk jatuh cinta. sbb saya sgt choosy. dia taw tu. tp bkn bermakna saya ni perfectionist. tak. bkn. nehi. tp saya jenis yg susah nak terima someone yg saya tak yakin yg dia bloeh jaga saya. jadi, the readers blh fhm kan kenapa saya boleh terima dia? sbb saya yakin dia mampu bimbing saya. dgn ilmu agama, his maturity dan sifat bertanggungjawab in him. dia tak pernah ambik kesempatan pada saya. he never did the bad things to me. walaupun byk peluang terbentang dpn mata dia. tp, dia tak pernah buat mcm tu. dia je yg blh handle saya. sblm nih, saya yg conquered in a relationship. tp, tak bersama dia. haish. tp, what makes me admire him; dia tak pernah condemn saya bila dia da jatuhkan ego saya. sbb dia lagi ego. tu yg buat saya jatuh hati. haish. haish. =,='

saya doakan dia sentiasa selamat. sbb sekarang nih, ujian bertimpa-timpa. samada ujian untuk saya mahupun dia. org ke 3. ujian lain-lain. byk la. tapi, saya taw ada sbb Allah uji saya. uji dia. bkn uji rashid. haha. saya tawakkal. saya serahkan pd Dia. saya doakan dia berjaya. ameen. kalaupun bkn dia jodoh saya, saya doakan dia bahagia sbb saya sayang dia sbg seorang manusia. sbb dia istimewa dlm hidup saya.

p/s; saya taw dia sayang saya. saya pun. =))



with love;
n.o.r.a yg jarang wat post jiwang. haha. =p

No comments: