Wednesday, July 20, 2011

It has been 4 years!

Salam guys!



It has been 4 years. Tarikh 25 of July starting the year 2007 banyak buat saya belajar tentang kehidupan bersama seseorang yang sebaya dengan saya. 
Susah senang. It taught me a lot. And, 'it' refers to the so-called relationship. Sepanjang 4 tahun, this is my first time to blog about the ulangtahun. Kang aku cakap anniversary, mesti ada yang muntah hijau. Haha. 
To; Diddy <3

Thank you sooo much for not letting me walking alone sepanjang 4 tahun ini. 



 Thank you for turning my dreams into reality when I had a chance to have a boy-best friend that can share all the things tanpa perlu ada rasa insecure. 

Thank you for always bearing with my badsss for all of this while dan semoga terus bersabar. Hehe.
Thank you for not condemning me whenever I fell, whenever I was down.

Thank you for being my great Wonderwall yang boleh jadi tempat saya bersandar. Yang sentiasa bekal kan saya dengan kata-kata semangat. Yang sentiasa tunggu saya untuk habiskan pengajian yang berusia 5 tahun ini. Yang setiap kali exam selama 8 semester ini bekal kan saya dengan kata-kata dorongan. Yang bekalkan saya nadi inspirasi untuk saya terus gagah melangkah jauh dan habis kan pengajian saya dengan sempurna.

Thank you so much. 

And,

Directly from my heart, thank you oh for every single thing. Allah jak boleh balas kebaikan nya dengan orang oh. Selamat 4 tahun kita "kawan"!

Semoga Allah dengar dan makbulkan doa dan impian kita. =)

(Oh. Gosh. Mata ku berair. Hish. Masuk habukkkk.)






 p/s; Dah 4 tahun dah. Tak terasa time run sooo fast. Susah senang dah banyak dah. Tapi, kena sentiasa beringat Allah takkan berhenti menguji hati kita. Semoga hati kita sentiasa di tetapkan walau apa pun ujian yang Allah bagi. Sebab ujian Allah pasti ada hikmah nya, kan? 



n.o.r.a is a big girl now ah? yerrr, dah pandey post nak macam tok. euwww~

n.o.r.a diddy <3
 

3 comments:

sekamar rindu said...

salam.

singgah folo ur blog

nurainniebolhassan said...

Salam. Thank you sebab sudi follow. Do keep in touch ya and just to inform you that I ahve followed yours too. =)

figuraacacia said...

gudluck sis..hope u get wat u deserve for wat u have done...aku sentiasa sokong ko dari anak empunok...sehingga ke bapak nenek udang...