Friday, January 27, 2012

Garang Ke?

Salam people and hi there!

Today is? Friday la! And we are reaching to the end of January 2012!

Ya Rasul! How time flies!

=')

Haish. Haish. *sigh*

Berhenti mengeluh boleh tak? Bukan mengeluh. I am taking my deep breath lah. Hehe.

Haaaa.

 Sebut pasal topic for this post yang kat atas tu, my question is;

Do I look sooooo FIERCE??? Soooo the very FIERCE???

Macam singa ke? Macam yang bawah nih?




Tapi guys, tak semua singa garang and buas. Tak percaya? Mehhh.



Hehe. Sabo je lah kan?

Okay. 

Back to the point, last few days, I used to meet one of my juniors from the same faculty.

That was the first moment we talked to each other. Walaupon pada hakikatnya, selalu je terserempak with her kat cafe ke kat somewhere in the faculty ke, but we never had even one single word pon. Setakat senyum je laa. 

Tapi kan. Wajib la word of 'tapi' tu. Hehe.

She said that she was afraid to talk to me because I looked fierce. 

Auuuuummmmm!

Ngaaaaa!

Garang ke, dik??

 Mungkin ada masa yang adik tgk tu, tgh PMS kot. 

Mungkin jugak tengah stress byk benda nak fikir. 

Sorry taw.

My badssss. Am bad. Sorry. ='( 

I am just an ordinary person yang tak mampu jugak  nak senyum setiap masa walaupon di uji dengan amarah dan amukan. 
Sorry. Sorry.
 Lepas nih saya janji saya akan cuba untuk senyum ea. Walaupon tengah stress or sedih. Kesian kan. 
Kalau kite tengah stress or sedih, it might affect others' perception and impression towards us. 

Bila muka kerut, semua orang takut nak tegur kan. 

So, the solution is;


Senyum Sokmo! 

Hehe. Post kali nih santai je.

Walau dalam hati tak sape yang taw. Insya Allah.

Selagi saya mampu, saya akan simpan je. Saya mampu.



Dear Readers;

Mesti syok kan cuti? Hehe. Doakan saya akan dapat nikmat bercuti bersama yang tersayang jugak nanti ea. Saya sangat rindukan family saya. Rindu saaaangat. Allah je taw ape yang ada dalam hati nih. Tapi, saya yakin Allah ada hikmah yang terbaik untuk saya terima nanti kalau saya bersabar. Doakan saya, ya! Saya perlukan doa kalian untuk jadi lebih tabah!


Duhai Hati;

BERTABAHLAH! =')


Selamat berjuang from;

nora the diddy. <3

No comments: