Friday, January 13, 2012

*My Dream*

Salam guys and hi there!

Da lepas da 3 papers. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Okay. Nak pendekkan cerita pasal exam or to be more specific, paper Civil and Criminal Procedure in Syariah Court okay je. Moderate je. Taknak fikir dah sebab I don't even wanna be unfair to my next papers. Takut affect my next papers. 


Okay.
 Straight to the point;

My Dream
 Tgh stress lepas exam. Malam tadi sempat berangan. Hehe.
 I dream to get married with a guy that I have never fall in love with. 
Yang saya tak kenal. Yang saya tak pernah suka.
 Sebab saya teringin nak build the feeling of love selepas kawen. 
Biar semua nya in line with syarak. Mungkin saya tgh stress dgn someone. 
A bit frustrated. Tak taw nak cakap or comment ape pasal tu. Mungkin saya salah jugak.

Tapi, saya tgh belajar to follow the flow.
 Saya redha kalau ape yang saya harapkan untuk kawen dgn orang yg saya sayang tu tak kesampaian. Dalam hiduo nih, kita takkan sentiasa dapat ape yang kite impikan. Sebab Allah pasti ade something yang lebih baik untuk kita kan. Saya redha. Allah is still hiding something for me to explore. And, it is pertaining to my jodoh. Cheh. Syhahdu la pulak. 

Saya dah taknak berharap. Satu-satunya tempat saya nak bergantung harap ialah Him. Allah. Dia lah penentu segalanya dalam seluruh penghidupan saya. Siapa jodoh saya. Apa jalan cerita hidup saya nanti. Apa yang saya perlu buat is just to keep praying and doing my best. 

Hehe. Tu je lah. My dream. Tapi saya tetap tak taw siapa jodoh saya. Tulang rusuk siapa yang ada dalam tubuh saya nih. Saya terima je siapa yang Allah hadirkan dalam hidup saya nanti. Sebab percaturan Allah itulah yang terbaik. Insya Allah. 




Dear Readers;
Wish to congratulate sesiapa yang nak mendirikan masjid. Barakallahumma wa baraka alaikuma wa jama'a bainakuma fil khayr. Selamat berbahagia dunia akhirat! Ameen!

Till we meet again,
see ya!


Redha itu ikhlas. Pasrah itu menyerah.

With loves;
nora the explorer.

No comments: