Tuesday, February 7, 2012

='(

Salam guys and hi there.

Nak post pasal hari nih. Am just so sad.

Tak taw nape 2 hari nih, air mata senang sgt nak keluar.

Sedangkan sebelum nih boleh je saya tahan dan keringkan hati.

Saya tak rasa sbb PMS. Nih semua pasal hati. 

Salah saya jugak sebab cepat sgt tersentuh. 

Tapi, saya dah cuba tahan. At last, I burst into tears. 

Apa pun, saya percaya, after every hardship, there is a relief.

Maaf saya pohon sekiranya kelembapan saya in adapting new knowledge menyusahkan kalian.

Saya akan usaha lebih gigih lagi.

Saya akan cuba perbaiki kelemahan saya.

Saya akan buktikan yang saya pun boleh mcm yang lain.

I wanna dedicate my deepest appreciation to my coach for being so patient with me and my slowness. Dear Sir, if in case you read this, I just wanna you to know that I am so lucky because I was being given chance by Allah to meet you and being guided by you. I am so happy to work under your wing and had chance to be your child. Thank you so much, Sir. Allah bless you.

Okay, guys.

 Dah lega dah.

 Dah nak jadi Kassim Selamat dah asyik nanges je.

 Takut buta pulak lepas nih kan.

 Air mata tu sinonim lah dgn girls sebab itu lah one of the ways to release all the tense. 

Takpe, air mata tu jugak yang bekalkan kekuatan dan ketabahan untuk terus berjuang.


Dear Readers,

Doakan saya mampu ea. Saya sangat perlukan doa dr kalian. Saya sangat memerlukan semangat dan doa dari semua orang. Saya taw saya jadi rapuh mcm nih pun sebab kerinduan yang saya tanggung terhadap keluarga di Tanah Seberang. Satu je pengubat hati saya sekarang; papan countdown yg saya ada dlm planner. I just got another 144 days to stay here in Nilai. Tak lama je lagi. Sekejap je lagi. Dan, saya harus bertahan.



Kadang-kadang bila kita sentiasa tahan dan pendam perasaan, 
akhirnya kita akan jadi feelingless. Kan? (T,T)


n.o.r.a the explorer









No comments: