Friday, February 3, 2012

Happy Birthday, Nanab!

Salam guys and hi there!

Okay. Today is 3.2.2012. And, tomorrow?

It is 4.2.2012!

Okay. To be frank, it is my sister's birthday! Oh. 

Tak kenal?

Alaa. Miss Universe 8 tahun berturut-turut kot.

Tak kenal lagi?

Hurmm. 

Ahh. Jurulatih Khidmat Negara Kem 10 G Jalan Kulas 2, Sibu. 

Kenal?

Alaa. Penyanyi asal Beribu Sesalan. Sebab die tolak, tu la 3 Suara yang kena ganti kan dia.

Tak kenal lagi?

Okay. 

Yang Yusuf Haslam pon pernah mintak die berlakon Series of Sembilu dulu.

Tapi, die tolak gitu je sebab nak pursue Form 6 kate nye.

Takkan tak kenal kot? 

Hehe.

Kali nih mesti kenal.




Kenal kan? Hehe.

Ade ke ala-ala Miss Universe?

Okay lah. Da banyak sangat kot nak bahan kan die.

Dear Nanab;

I wanna say something on your birthday.

Sebenarnya Readers, die lah best friend saya yang paling lama sampai sekarang. 

Dari kecik sampai sekarang. Gaduh ke tarik rambut ke tengking-tengking ke, itu normal.

Die lah tempat saya pinjam baju. Saya lah tempat die nak pinjam shawl.

Die jugak la Chetti Halal yang sudi pinjam kan saya duit kalau saya kesempitan.

Die suka masak. Saya suka mop lantai.

Die lah yang selalu pertahankan family kami kalau ade outsiders yang kutuk kami.

Walau garang mcm mane pon die, die tetap penyayang. (^^,)

Saya harap die okay je untuk tempoh setahun bile saya dah habiskan double degree saya kat USIM this coming June. Sebab, sepanjang hampir 2 tahun nih kami tinggal berdekatan walaupon tak dekat sangat. Serdang-Nilai. Kalau cuti die stay kat rumah sewa saya and we managed to spend our time together. Saya lah yang mcm nak terburai isi perut angkat pakej beg die yang berat mcm ade 13 biji lesung batu panjat tingkat 5 Kolej Kediaman 15 die kat UPM. Saya tak buat semua tu untuk orang lain. Saya buat untuk die je.

Okay, Nanab.

On your birthday, I just wanna say;

Happy Birthday to You. 

Happy 22nd Birthday to you.

May Allah bless you all the way.

Semoga berjumpa kekasih yang handsome cm Aaron Ajiz. Hehe.

Semoga dapat jumpa artis yang lebih ramai. 

Semoga menjadi seorang yang mampu memartabatkan Bahasa Melayu di mata dunia!

Ameen!

And, I love you Nanab!


Time kecik sexy, takpe. Dah baligh, tak boleh. Hehe.



So the very classic kan? Tp, ni lah kenangan zaman kami kecik-kecik dulu. 

Happy Birthday dan semoga senantiasa selalu dipayungi kasih dan redha Allah!




with love on your birthday dari kejauhan,

sister nora =')