Wednesday, February 15, 2012

Results for Part 9 is Revealed!

Salam guys and hi there!

Wow. Dah Khamis dah hari nih kan. 

Ya Rasul! 

How time flies. Subhanallah. Subhanallah.

I just can't stop smiling. Bukan sebab results cemerlang lah sangat.

Bukan jugak sebab dah terlalu berpuas hati dgn results saya.

Tetapi, sebab saya rasa semua yang saya korban kan untuk Semester 9 berbaloi.

Saya harungi Semester 9 dengan banyak tugasan yang membuatkan saya kurang yakin untuk bangkit dari kejatuhan Semester 8. Tetapi, Allah permudahkan saya.

Teringat kata-kata seorang rakan, kalau kita buat sesuatu tu untuk bantu agama Allah, Insya Allah, pasti segala nya Allah akan permudahkan. Ternyata; jalan saya Allah ringankan. 

Kali nih, I have decided to reveal results saya tak lah seberapa. Tak cemerlang mcm yang lain. Tapi saya bangga sebab inilah hasil usaha saya seadanya, hasil usaha saya dalam kekangan Jessup and Mock Trial. Dan, Allah has granted what I deserved to get. 

Saya terima semua sekali dengan hati yang sangat terbuka. Allah does not grant me for what I ever wanted because He intends to give me what I need. Allah Maha Mengetahui. 

So, kalau dah taw my results kat sini, tak yah kot nak tanye lagi kan bile dah jumpe nanti. Hehe.


Dah bagi tengok nih, pepandai lah ea intai tu. Nampak kot all those grades and pointer. Hehe. Plus, my Lenovo kaler merah hokey? Hehe.


Gelak jap. Sebab tak pandai nak buat print screen. Capture dgn My Samseng je. Hehe. 

Then, dah settled dengan results, nak tunjuk buat pertama kalinya jugak nak attach yang saya dh lepas registration for my last survival here in ISUM. Jap.


Nak kate nye sebagai kenangan lah nih. Ade rezeki dapat grad on time, dah takde nye nak register bagai lepas nih. Hehe.

Alhamdulillah. All praise to Allah.

 Akhirnya, selepas 9 semester, I just have another ONE HURDLE to be jumped. Insya Allah. 

Mudah-mudahan murah rezeki and panjang umur dapat grad on time.

Ameen! Ameen!

Semua orang cakap pasal results. The same thing goes to me. Saya redha. Saya gembira. Saya bersyukur. Tapi, saya akan terus lipat gandakan usaha saya selepas nih. Saya takkan putus asa walaupun saya sudah berada di penghujung survival. Saya akan tetap terus mencuba.

Dan, satu perjuangan yang paling hampir dengan saya ialah my Jessup Competition which is going to be held in less than 9 days from today. Semoga Allah permudahkan segala-galanya buat saya and the team. Ameen! Go birdies, gooo! 

Okay, guys. Nak off. Dah nak kena sambung training nih. Kan practice makes perfect kan? Kena practice banyak kali, so baru kite blh improvise diri. *Thank you, Mr Coach and my private trainers!*



Dear Readers;

Thank you atas segala doa. Doa dari kalian yang banyak bekalkan saya kekuatan dan ketabahan untuk pikul semua dugaan yang akhirnya akan bawa manfaat kepada diri dan agama, Insya Allah. Ameen!


Allah's arrangement is always the BEST!

Love,
nora the explorer.

No comments: